Lotus and parent company DRB-Hicom haven't offered much commentary on the suspension and eventual firing of former CEO Dany Bahar. European newspapers and websites, on the other hand, have been having a field day reporting on various financial missteps rumored to have taken place with Bahar at the helm.

Amidst reports that Bahar was fired due to the misappropriation of company funds for personal reasons, Swiss newspaper Bilanz (via MSN UK) is now claiming that Bahar plans to sue his former company for wrongful termination. The paper reports that Bahar denies the allegations made against him and will file suit in London's High Court.

As you might expect with litigation in the offing, neither Bahar nor Lotus are commenting on the report.

I'm reporting this comment as:

Reported comments and users are reviewed by Autoblog staff 24 hours a day, seven days a week to determine whether they violate Community Guideline. Accounts are penalized for Community Guidelines violations and serious or repeated violations can lead to account termination.

    • 1 Second Ago
  • From Our Partners

    You May Like
    Links by Zergnet
    Cars for Sale Near You

    Share This Photo X